top of page

POGOJI POSLOVANJA

Nosilec spletne strani www.luxbrows.si (v nadaljevanju: “Spletna stran“) je Lux Lab, kozmetični studio, Petra Kusterle s.p., Jamova cesta 25, 1000 Ljubljana, matična št.: 6493173000 (v nadaljevanju: “Ponudnik“).

 

Predmetni pogoji poslovanja določajo pravice in obveznosti pogodbenih strank, na eni strani Ponudnika, na drugi strani pa uporabnika Spletne strani in storitev, ki jih nudi Ponudnik (v nadaljevanju: “Uporabnik“), ter določajo način, ceno, vsebino in pogoje poslovanja. 

 

Uporabnika pri poslovanju zavezujejo veljavna zakonodaja in predmetni pogoji poslovanja. Šteje se, da Uporabnik s tem ko uporablja Spletno stran in storitve, soglaša s pogoji poslovanja. Ponudnikove storitve so na voljo vsem, ki se strinjajo s pogoji poslovanja, ki so javno objavljeni na Spletni strani.

1. Podatki ponudnika

Naziv: Lux Lab, kozmetični studio, Petra Kusterle s.p.

Sedež: Jamova cesta 25, 1000 Ljubljana

Naslov PE: Jamova cesta 25, 1000 Ljubljana

Transakcijski račun: IBAN SI56 6100 0001 1929 892, odprt pri banki DELAVSKA HRANILNICA d.d.

Matična številka: 6493173000

ID za DDV: SI51280507

Zavezanec za DDV: Da

Elektronski naslov: info@luxlab.si

Telefon: 040 622 166

 

2. Ponudba in cene storitev

Ponudnik opravlja kozmetične storitve oblikovanja obrvi in trepalnic ter izvaja druge lepotne tretmaje. Opis in cene storitev so objavljeni na Spletni strani. Vse cene so v eurih (EUR) in vključujejo DDV.

 

Cene določenih storitev so lahko znižane ali pa so storitve združene v pakete. Znižane cene ali cene paketov so na spletni strani jasno označene tako, da je poleg redne cene vidno označena znižana oziroma paketna cena. 

 

3. Postopek naročanja na storitve in plačilo

Uporabniku je na Spletni strani omogočen dostop do sistema za spletno naročanje Lime Booking (v nadaljevanju: “Lime Booking”). S sistemom Lime Booking upravlja družba Adanta d.o.o., Seliškarjeva ulica 16, 2250 Ptuj, matična številka: 8919160000. V zvezi s spletnim naročanjem Uporabnika poleg predmetnih pogojev poslovanja zavezujejo tudi pogoji poslovanja, ki se nanašajo na sistem Lime Booking in ki so objavljeni na spletni strani www.lime-booking.com.

 

V postopku naročanja na storitve uporabnik izbere vrsto storitve, preveri proste termine ter izbere enega od razpoložljivih terminov za izvedbo storitve (datum in uro). Pred oddajo naročila je uporabnik seznanjen s ključnimi podatki o svojem naročilu, ki jih lahko po potrebi spremeni ali popravi. Uporabnik je zavezan, da v postopku spletnega naročanja vnese pravilne in resnične podatke o elektronskem naslovu in ostale osebne podatke, ki se nanašajo nanj in jih postopek zahteva.

 

Ceno storitve Uporabnik poravna v trenutku oddaje spletnega naročila. Plačilo se izvede prek spletne aplikacije Stripe. Naročanje na storitev je uspešno zaključeno po plačilu celotnega zneska storitve. Šteje se, da se je Uporabnik z oddajo naročila seznanil s predmetnimi pogoji poslovanja in da se z njimi strinja.

 

Po zaključenem postopku naročanja v sistemu Lime Booking bo Uporabnik na svoj elektronski naslov prejel potrditveni email s povzetkom naročila. Potrditveni email in predmetnimi pogoji poslovanja skupaj predstavljajo pogodbo o opravljanju storitev, ki pogodbeni stranki zavezuje k izpolnitvi obveznosti (izpolnitvi naročila na storitve).   

 

Račun za plačano storitev bo Uporabnik prejel po opravljeni storitvi, bodisi v fizični obliki v prostorih ponudnika, bodisi na svoj elektronski naslov. Uporabnik je dolžan Ponudnika obvestiti o morebitnih spremembah svojih osebnih podatkov oziroma glede drugih relevantnih podatkih, ki so pomembni za izdajo računa. 

 

4. Sprememba ali odpoved naročila ter posledice zamude in izostanka od termina

Ponudnik si prizadeva svoje storitve opravljati kvalitetno, pravočasno in strokovno. Ob tem spoštuje in ceni čas vseh Uporabnikov svojih storitev, kot tudi izvajalcev in podizvajalcev, s katerimi sodeluje. Da lahko Ponudnik nemoteno posluje in svojo storitev opravi na najvišjem možnem nivoju, je zato ključno, da storitev izvede skladno z naročilom Uporabnika, na točno določen dan in ob točno določeni uri (glej točko 3 teh pogojev poslovanja) oziroma, da ga Uporabnik na primeren način in pravočasno obvesti o spremembi ali odpovedi svojega naročila.  

 

Uporabnik svoje naročilo ureja v sistemu Lime Booking ali s pisnim obvestilom Ponudniku na info@luxlab.si. Uporabnik ima pravico svoje naročilo spremeniti ali odpovedati do 24 ur pred terminom za izvedbo storitve. Po izteku tega roka Ponudnik ni dolžan sprejeti spremembe ali odpovedi naročila. 

 

Če Uporabnik naročila ne spremeni ali odpove pravočasno in posledično izostane od termina ali nanj zamudi, ima Ponudnik pravico odstopiti od pogodbe (glej točko 5 pogojev poslovanja) in storitve ni dolžan opraviti. Šteje se, da Uporabnikova zamuda na termin nastopi, če zamudi več kot 5 min. Omenjene posledice nastanejo ne glede na razloge ali Uporabnikovo odgovornost za zamudo ali izostanek od termina.

 

5. Ponudnikova pravica do odstopa od pogodbe

Ponudnik ima pravico odstopiti od pogodbe o opravljanju storitev, če Uporabnik naročila ne spremeni ali odpove pravočasno in posledično:

  • izostane od termina; 

  • na termin zamudi več kot 5 min;

  • nastopijo druge posledice, ki zaradi ravnanja Uporabnika, ne glede na razloge in njegovo odgovornost, Ponudniku preprečujejo pravočasno in nemoteno izvedbo storitve.

 

V primeru odstopa od pogodbe po tej točki Ponudnik ni dolžan vrniti zneska, ki ga je Uporabnik plačal v postopku naročanja, Uporabnik pa izgubi pravico zahtevati vračilo.

 

6. Uporabnikova pravica do odstopa od pogodbe 

Če je Uporabnik potrošnik (tj. fizična oseba, ki je kupila storitev in produkte za namene, ki so izven njene pridobitne ali poklicne dejavnosti), je upravičen do pravic iz te točke. 

 

Uporabnik ima pravico v 14 dneh po oddaji naročila odstopiti od pogodbe, ne da bi mu bilo za to treba navesti razloge. Uporabnik pa od pogodbe ne more več odstopiti, po tem, ko je storitev opravljena.

 

Svoj odstop od pogodbe Uporabnik poda z nedvoumno pisno izjavo na info@luxlab.si, iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe. Šteje se, da je odstopna izjava pravočasna, če jo Uporabnik pošlje v roku, določenem za odstop od pogodbe.

 

Z uveljavitvijo pravice do odstopa od pogodbe prenehajo vse obveznosti strank glede izpolnitve pogodbe. Ponudnik nemudoma oziroma najpozneje v 14 dneh po prejemu obvestila o odstopu od pogodbe Uporabniku vrne vsa prejeta plačila. Vračilo opravljenih plačil Ponudnik opravi najpozneje v roku 14 dni od prejema pisne izjave o odstopu od pogodbe. Ponudnik vrne prejeta plačila Uporabniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil Uporabnik, razen če se je Uporabnik izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.

 

Določila iz te točke se smiselno uporabljajo tudi v primerih, ko Ponudnik iz kateregakoli razloga v njegovi sferi (bolezen izvajalca ali podizvajalca storitve, nerazpoložljivost prostora za izvedbo storitve ipd.), storitve ne more opraviti skladno z naročilom in se z Uporabnikom ne uspe dogovoriti za nadomestni termin. V tem primeru pisna izjava Uporabnika o odstopu od pogodbe ni potrebna.

 

7. Nepravilno opravljene storitve

Če je Uporabnik potrošnik, ki je naročil storitev (tj. fizična oseba, ki je kupila storitev za namene, ki so izven njene pridobitne ali poklicne dejavnosti), je upravičen do varstva v zvezi z nepravilno opravljenimi storitvami iz te točke.

 

Če je bila storitev opravljena nepravilno, Uporabnik o tem pisno na info@luxlab.si obvesti Ponudnika ter:

-        zahteva neodplačno odpravo nepravilnosti pri opravljeni storitvi;

-        zahteva ponovno izvedbo storitve;

-        zahteva vračilo dela kupnine v sorazmerju z nepravilnostmi pri opravljeni storitvi ali

-        odstopi od pogodbe in zahteva vračilo plačanega zneska.

 

Za uveljavljanje pravic in obravnavo zahtevkov glede nepravilnosti opravljenih storitev veljajo smiselno enaki roki kot za uveljavljanje pravic iz stvarnih napak v zvezi s produkti. To pomeni, da se roki, ki v primeru produktov veljajo glede napak na produktih, pri storitvah upoštevajo kot roki glede uveljavljanja nepravilnosti pri storitvah (glej točko 9 teh pogojev poslovanja, razdelek “Stvarna napaka”).

 

8. Varovanje osebnih podatkov

Ponudnik se ob uporabi spletnega mesta in spletne trgovine s strani uporabnika zavezuje k varovanju osebnih podatkov. Zbrani podatki ne bodo v nobenem primeru predani tretjim oz. nepooblaščenim osebam. Za varovanje podatkov pa je odgovoren tudi uporabnik sam, s tem ko poskrbi za varnost svojih uporabniških podatkov ter bančnih podatkov, ki jih uporabi za spletna plačila.

 

Več informacij o varstvu osebnih podatkov lahko pridobite v Politiki zasebnosti, ki je objavljena na Spletni strani. 

 

9. Omejitev in izključitev odgovornosti 

Za pravilnost in ažurnost podatkov, ki jih Uporabnik posreduje Ponudniku v okviru Spletne strani, je odgovoren izključno Uporabnik. Ponudnik ne prevzema nobene odgovornosti za kakršnekoli posledice, ki bi utegnile nastati, kot posledica napačnih podatkov. 

 

Ponudnik ne nosi nobene odgovornosti za nakupe na drugih spletnih mestih, s katerimi upravljajo tretje osebe in do katerih bi Uporabnik lahko dostopal preko morebitnih spletnih povezav na Spletni strani. Če Uporabnik opravi kakršen koli nakup na drugem spletnem mestu, do katerega bi dostopal preko Spletne strani, s tem ne stopa v nobeno pravno razmerje s Ponudnikom. 

 

Ponudnik prav tako v največji zakonsko dopustni meri ne odgovarja za pravilno delovanje funkcij za plačevanje ali vnos podatkov, ki jih zagotavljajo tretje osebe (Lime Booking, Stripe), in v zvezi s tem ne odgovarja za nobene stroške ali škodo. 

 

V zvezi s ponujenimi storitvami ponudnik ne prevzem nobene odgovornosti v razmerju do kogar koli drugega kot Uporabnika. V razmerju do Uporabnika je Ponudnik odgovoren le za neposredno škodo, ki bi Uporabniku nastala, če bi bila ta povzročena zaradi hude malomarnosti ali namenoma. Odgovornost Ponudnika za posredno škodo ali drugo škodo (na primer posredno škodo vključujoč izgubo dobička, izgubo prihranka ali škodo nastalo kot posledico izgube podatkov), kot tudi za škodo, povzročeno s strani tretjih oseb, je izrecno izključena. 

 

10. Pritožbe in reševanje sporov

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov in se po najboljših močeh trudi zagotavljati učinkovit sistem za obravnavanje pritožb.

Uporabnik lahko v primeru kakršnihkoli težav kontaktira Ponudnika na info@luxlab.si in odda svojo pritožbo. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Ponudnik si prizadeva Uporabnikove pomisleke, težave ali pritožbe rešiti hitro, učinkovito in po mirni poti.  

 

Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga Uporabnik kot potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.

 

11. Pravice intelektualne lastnine

Vse vsebine, objavljene na spletnem mestu in v spletni trgovini, vključno z oblikovanjem, fotografijami, besedili itd. so predmet avtorskih pravic in drugih pravic intelektualne lastnine ponudnika. Brez izrecnega predhodnega pisnega soglasja, jih uporabnik na noben način ne sme uporabljati, razmnoževati, javno prikazovati ali kakor koli drugače uporabljati. 

 

12. Uporaba prava 

Za predmetne pogoje poslovanja se uporablja slovensko pravo.

 

13. Spletna trgovina Lux Lab

Ponudnik v okviru Spletne strani upravlja tudi s spletno trgovino na naslovu www.luxlab.si (v nadaljevanju: “Spletna trgovina“). V Spletni trgovini Ponudnik prodaja kozmetične in lepotilne izdelke. Uporabnik lahko do Spletne trgovine dostopa preko Spletne strani, s klikom na gumb “TRGOVINA”.

 

Za Spletno trgovino se smiselno uporabljajo določbe predmetnih pogojev poslovanja, ki veljajo za Spletno stran in ponudbo storitev, ter posebne določbe iz te točke, ki veljajo izključno za Spletno trgovino in ponudbo izdelkov (blaga). 

 

Postopek nakupa izdelkov

  • Naročilo oddano: Uporabnik v Spletni trgovini izbere izdelke in jih doda v košarico. Svoje naročilo izpolni s klikom na gumb “Nadaljuj na blagajno”, kjer vnese svoje podatke in izbere način dostave; izbira lahko med pošiljanjem po pošti in Osebnim prevzemom na naslovu Ponudnika. Pred oddajo naročila Uporabnik potrdi, da se strinja s predmetnimi pogoji poslovanja. S klikom na gumb “Kupite sedaj” je naročilo oddano.  

 

  • Naročilo sprejeto: Po oddaji naročila Uporabnik prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Obvestilo vsebuje predračun, povzetek naročila in podatke za za plačilo z neposredno bančno transakcijo na bančni račun Ponudnika. Na tem koraku ima Uporabnik v roku 10 ur možnost preklicati naročilo.

 

  • Naročilo potrjeno: Če Uporabnik naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko Ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave kontaktira Uporabnika preko e-pošte ali telefona. Naročilo je dokončno potrjeno po tem, ko Uporabnik poravna predračun, ki ga je prejel po elektronski pošti. Ob potrditvi naročila Ponudnik obvesti Uporabniku po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih izdelkov med Uporabnikom in Ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. 

 

  • Blago odpremljeno: Ponudnik v dogovorjenem roku blago odpošlje ali pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti Uporabnika. 

 

Kupoprodajna pogodba med Ponudnikom in Uporabnikom je sklenjena v trenutku, ko Ponudnik potrdi naročilo in prejme plačilo (Uporabnik prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Ponudnika kot za Uporabnika.

 

Ponudnik Uporabniku izda račun in ga priloži naročenim izdelkom ali pošlje po elektronski pošti na email Uporabnika. 

 

Dostava izdelkov

Ponudnik omogoča poštno dostavo ali osebni prevzem v poslovnih prostorih ponudnika na naslovu Lux Lab, kozmetični studio, Petra Kusterle s.p., Jamova cesta 25, 1000 Ljubljana.

 

V primeru poštne dostave ponudnik naročene produkte odpošlje kar najhitreje po tem, ko je izvršeno plačilo, in sicer v roku 3-5 dni od prejema plačila, če je blago na zalogi. Če blaga ni na zalogi, je rok dostave stvar dogovora med Ponudnikom in Uporabnikom. Navedeni roki so informativne narave. Ponudnik v nobenem primeru ne odgovarjamo za to, da bodo produkti dostavljeni v običajnem predvidenem roku za dostavo.

 

Pogodbeni partner za dostavo pošiljk je Pošta Slovenije, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Stroški poštnine in pakiranja se avtomatsko izračunajo ob koncu spletnega nakupa.

 

Odstop od kupoprodajne pogodbe

Uporabnik ima pravico odstopiti od kupoprodajne pogodbe v 14 dneh od dneva, ko prejme oziroma prevzame izdelke, ne da bi mu bilo za to treba navesti razloge. Odstop se šteje za pravočasnega, če je podan v pisni obliki in v navedenem roku poslan na info@luxlab.si.

 

V primeru odstopa od pogodbe je uporabnik dolžan izdelke vrniti Ponudniku na naslov: Lux Lab, kozmetični studio, Petra Kusterle s.p., Jamova cesta 25, 1000 Ljubljana. Stroške poštnine in pakiranja krije Uporabnik. Šteje se, da je vračilo pravočasno, če jih Uporabnik odpošlje najkasneje na zadnji dan 14 dnevnega roka za vračilo.

 

Vrnjeni izdelki morajo biti nepoškodovani in v nespremenjeni količini, razen če je posamezni izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala brez uporabnikove krivde. Do trenutka odstopa od pogodbe Uporabnik produktov ne sme neovirano uporabljati, temveč samo toliko, da lahko opravi ogled in preizkus izdelkov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja, in sicer v obsegu, kakor bi to lahko preveril ob nakupu v fizični trgovini. Če bi se vrednost produktov zmanjšala kot posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja izdelka, Uporabnik odgovarja za takšno zmanjšanje vrednosti.

 

Vračilo opravljenih plačil (vključno s prvotnimi stroški poštne dostave), bo Ponudnik opravil takoj, ko bo to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik si pridržuje pravico, da zadrži vračilo prejetih plačil do prevzema vrnjenih izdelkov oziroma dokler mu uporabnik ne predloži dokazila, da je produkte odposlal na naslov ponudnika.  

 

Če je Uporabnik kupil izdelke, ki tvorijo komplet, lahko odstopi od pogodbe le za celoten komplet.

 

Stvarne napake

Če je Uporabnik potrošnik (tj. fizična oseba, ki je kupila produkte-blago za namene, ki je izven njene pridobitne ali poklicne dejavnosti), je upravičen do varstva iz naslova stvarnih napak iz te točke. 

 

Napaka je stvarna, kadar:

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet;

  • izdelek nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo Uporabnik kupuje, ki pa je bila Ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana;

  • izdelek nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

  • se izdelek ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

 

Preverjanje ustreznosti produkta: Ustreznost izdelka se preverja z drugim, brezhibnim izdelkom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem izdelku.

 

Uveljavljanje stvarne napake: Pravice iz naslova stvarne napake lahko Uporabnik uveljavi, če Ponudnika o napaki obvesti v roku dveh mesecev od dneva, ko je napako odkril. V obvestilu o napaki mora natančno opisati napako in ponudniku omogočiti, da izdelek pregleda. Ponudnik ne odgovarja za stvarne napake, ki se pokažejo po dveh letih, odkar je bil izdelek izročen Uporabniku. Šteje se, da je napaka na izdelku obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.

 

Če je Uporabnik Ponudnika pravilno obvestil o napaki, ima pravico od Ponudnika zahtevati, da:

  • odpravi napako na izdelku ali 

  • vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali

  • izdelek z napako zamenja z novim brezhibnim ali

  • vrne plačani znesek.

 

Če obstoj napake na izdelku ni sporen, ponudnik zahtevi čimprej, najpozneje pa v roku 8 dni, ugodi. Če pa bi bil obstoj napake na izdelku sporen, bo ponudnik uporabniku najkasneje v 8 dneh po prejemu zahteve pisno odgovoril na zahtevo in mu pojasnili svoje stališče.

 

 

Objavljeno: November 2024

bottom of page